Paaperolle on lähdetty suunnittelemaan uutta ilmettä, joka tuo entistä paremmin esiin sen lappilaisen alkuperän. Paaperon tuotteet valmistetaan yhä Kemijärvellä, aivan kuten 23 vuotta sitten, helmikuussa 1990, kun yrityksen myymälä avattiin -30 asteen pakkasessa.
Paaperolle on lähdetty suunnittelemaan uutta ilmettä, joka tuo entistä paremmin esiin sen lappilaisen alkuperän. Paaperon tuotteet valmistetaan yhä Kemijärvellä, aivan kuten 23 vuotta sitten, helmikuussa 1990, kun yrityksen myymälä avattiin -30 asteen pakkasessa.
Lelu- ja vaatekauppana aloittanut Paapero on viime vuosina lisännyt omaa tuotantoaan. Lastenvaatteita vuodesta 1990 valmistaneen yrityksen tuotteet ovat pitkän matkansa aikana hioutuneet käytännöllisiksi ja saaneet oman tunnistettavan ilmeensä. Nyt samaa tunnistettavuutta halutaan lisätä yrityksen visuaaliseen ilmeeseen.
Uusi ilme tuo paremmin esille Paaperon arvot: lapsen maailman ja läsnäolon, kotiseudun arvostamisen ja suomalaisen työn. Ilmeen uudistuksen myötä myös Paaperon oma satuhahmo Ailu tulee tutummaksi ja saa oman paikkansa yrityksen visuaalisessa viestinnässä.